Logo a typografii naší značky vytvořila grafička a ilustrátorka Martina Marešová: „Hned na začátku jsme se shodli, že úkolem grafiky je, nebýt popisnou ale podstatnou. Chtěli jsme, aby „image“ značky byla čistá, bez dlouhých textů a opisů, jednoduchá a upřímná, jako celá filozofie značky. Prostě bez zbytečností; s důrazem na to, co je ukryto uvnitř.“
Martina vystudovala grafický design na Vysokém učení technickém v Brně a na prestižní vysoké škole ESAG Penninghen v Paříži, získala stáže v polském Krakowě a Pennsylvánii v USA, učila na několika vysokých školách grafický design a 6 let byla kreativní ředitelkou časopisu Dolce Vita, kde dál působí během trojité mateřské dovolené jako grafička.
Martině Marešové je věnováno hned několik stran v knize TYPO 9010 – České digitalizované písmo 1990–2010 (vyd. BiggBoss) autorů Tomáše Brousila, Petry Dočekalové, Zuzany Lednické a Radka Siduna. Tato publikace získala cenu Czech Grand Design 2015 v kategorii Grafický designér roku:
Za Martinou stojí tuny časopisu Dolce Vita, kterou řádku let vedla jako art direktorka:
Spolu s grafickým uskupením OKOLO, které je také držitelem ceny Czech Grand Design, vytvořila ilustovaný editorial s názvem Forest of Furniture, ve kterém vzdávají hold ikonám moderního designu:
Star Trek, plakát pro divadelní představení (Divadlo v Celetné), 2004:
Repro Zentrum, billboardy, Rosenberger, Německo, 2003:
Kraków, plakát, r. 1999:
Alphabets, autorské abecedy, 1998-2002:
Foto: Archiv Martiny Marešové.